opc_loader

Retourneren en omruilen

 

Hoewel wij onze producten selecteren op kwaliteit en uw bestelling zorgvuldig verpakken kan het voorkomen dat u een verkeerd product of een defect product ontvangt. In dit geval kunt u uw bestelling binnen de zichttermijn retourneren.Op deze pagina vindt u meer informatie over de retourvoorwaarden en de stappen om (een deel van) uw bestelling retour te sturen.

 

Stappen retourneren:


  1.  Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier.
   
  3. 

Stuur het pakket en uw ontvangen retourformulier naar ons adres:
 

Scootmobielaanhuis t.n.v. Afdeling retouren
Christiaan Huygensweg 6
3225 LD Hellevoetsluis

   
  4.  U ontvangt een bericht als uw retourpakket is aangekomen. Van ontvangst tot verwerking van het terug gezonde artikel houden we u via e-mail op de hoogte.
 
  5. 

Indien u heeft gekozen voor een vervangend product ontvangt u automatisch een bericht met de Track & Trace code zodra de nieuwe producten verstuurd zijn.

Indien u heeft gekozen voor restitutie van uw aankoopbedrag ontvangt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening.

 

    

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Retourvoorwaarden


 

14 dagen zichttermijn

Volgens de wet 'koop op afstand' heeft u altijd 14 werkdagen om (een deel van) uw bestelling te retourneren zonder opgave van reden. De zichttermijn gaat in op het moment dat u uw bestelling in ontvangst neemt. U heeft recht op vervangende producten of restitutie van uw aankoopbedrag. Zorgmiddelenaanhuis.nl houdt zich aan deze termijn en voorwaarden. Daarnaast moeten de producten in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn.

Uw bestelling mag retour gestuurd worden indien:

  • dit binnen 14 kalenderdagen na levering is.
  • als het compleet en onbeschadigd is.
  • als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest.
  • het in de originele verpakking zit.

Indien de producten uit de verpakking geopend zijn, beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht de retour te weigeren. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

Bij alle retourzendingen zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Veelgestelde vragen


 

Hoe snel wordt het geld op mijn rekening gestort?

Na goedkeuring van uw retour wordt het bedrag binnen 5 werkdagen overgemaakt naar uw rekening.

 

Wat gebeurt als ik mijn product wil ruilen voor een nieuwe maar dit product is niet meer leverbaar?

Normaliter houden we altijd een paar stuks op voorraad, ook als het product uit het assortiment gaat. Mocht het toch voorkomen dan kunt u het artikel ruilen voor een vergelijkbaar (qua prijs) artikel naar wens.

 

Wat gebeurt er als mijn retour wordt afgekeurd?

Bij afkeuring van uw retour ontvangt u een bericht met de reden hiervoor. Het pakket kunt u door ons terug laten sturen op kosten van klant.

 

Moet ik vooraf een reden voor mijn retour aangeven?

Binnen de zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden (een deel van) uw bestelling retourneren. Binnen de garantietermijn kunt u hierover het best vooraf contact opnemen.

 

Hoe weten jullie of ik mijn geld terug wil of wil ruilen?

Dit kunt u aangeven op het retourformulier die u ontvangt van onze klantenservice.

 

Waar moet ik de retourzending naar toe sturen.

Retourzendingen kunt u adresseren aan adres.

 

Moet ik de verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

De kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening.

 

Hoe kan ik voorkomen dat mijn retour wordt afgekeurd?

Zorg er voor dat uw retour altijd volgens de bovenstaande stappen is wordt aangemeld. Het is belangrijk dat uw bestelling zich nog binnen de zicht- of garantietermijn valt. Daarnaast worden alleen retouren met een volledig, naar waarheid, ingevuld retourformulier in behandeling genomen.